+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Áčko Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 27 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    87%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit kleinen Kindern
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 6.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Hezké prostředí, bohaté snídaně, blízkost obchodů i k lyžařském areálu. Teplo v pokojích, kvalitní matrace v ložnici.

  • V pokoji 107 nebyl ani fén ani minibar. Posuvné dveře na WC i do koupelny se otvíraly problematicky, na WC si lze sednout jen z boku, není prostor pro nohy. Večeře vizuálně krásné, ale nepříliš chutné - velmi mastné a s glutamáty.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 4.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ľubomír

Älteres Paar, 16.4.2016

Slovensko

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marek

Einzelreisender, 13.3.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 6.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 2.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • nefungovalo topení byla tam zima, muselo se přitápět pžímotopem

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

renata vašová

Einzelreisender, 22.1.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
32 %
  • kladne hodnotím ústretovosť recepčných dievčat

  • personál v jedálenskej časti by si mohlo lepšie otvoriť oči, aby rýchlejšie a pružnejšie si všimli, že majú hostí a majú sa im venovať chyžná- je v poriadku, že je neviditeľná, tak to má byť, ale kto chce nájsť prach v ozbe, ten ho nájde, veci k servise na izbu rozhodne nepatria na chodbu, aby ich mal hosť na očiach, špinavé uteráky nemusím na chodbe pozerať kuchyňa- velmi rozporuplné: výborný pstruh na večeru a na ranajky spálený hemendex??? trošku kreativity s prílohami, šalátmi, cukrová voda na zeleninu nepatrí, na 3 hviezdičky majitel - pán majiteľ, navštívte ktorýkolvek zahraničný hotel ako hosť a ked prídete do vlastného, bude vám jasné, kde robíte chyby

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
1
Wert/Geld
1